Jumaat, 6 Mei 2016

YA ALLAH......ENGKAU MAHA MENGETAHUI.

"Ya Allah, Aku telah pun menyempurnakan segala PERINTAH MU, bahkan Aku juga telah berjanji pada MU, sebagaimana Aku telah Engkau UTUS sebagai menyerukan KEBENARAN, lalu Aku telah pun mengambil keputusan tanpa menunggu perintah MU, maka jangan lah kiranya Engkau MURKA atas apa yang telah AKU lakukan

"Ya Allah, Aku mohon kepada MU, izinkan sekadar yang KU mampu, sebagai sebahagian dari PERJUANGAN KU yang telah Engkau sempurnakan kepada KU."

"Ya, Allah telah pun Aku sedia maklum, segala apa yang perlu Aku lakukan, namun tidaklah Aku berlebih-lebih."

"Ya Allah, telah pun ku tempohi 13 bintang, namun Aku masih memerlukan petunjuk MU bagi meredah lapisan kulit BUMI serta Urat-uratNYA.  Bahkan Aku melihat setiap saat yang datang membawah bersama mesej=mesej bagi KU melaksanakan perintah MU.  Namun semua itu hanya sekadar AKU masih mengHARAP NUR dari keTINGGIan Luh Mahfuz."

#DHI @DUNIA HARI INI:

Seperti tajuk sebelum ini "BIARKAN RELAKAN AKU PERGI" (JUMAAT) 6 Mei, 2016 demikian juga akan tajuk ini Allah IHLAMKAN!  Maka #DHI perlu diperjelaskan bagaimana "KAMI" Allah ciptakan 4 dlm 1 sebagai "SIMBOL" yang tajuknya telah pun menerangkan kisahnya.  Dan #DHI telah KAMI sempurnakan tugas-tugas yang Allah PERINTAHKAN cuma hanya perlu KAMI perjelaskan melalui tambahan #DHI @DUNIA HARI INI pada mana-mana tajuk yang PENTING (yakni "AFDAL") mengenai URUSAN PERINTAH ALLAH! yang kami perlu memberi PERINGATAN!!! kepada manusia!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan