Selasa, 24 Mei 2016

SUATU TANDA YANG JELAS.........(sedutan Ihlam lampau)

"INGAT......ada tanda-tanda mereka menghendaki ENGKAU menunjukan diri.  Bahkan mereka sedang bersedia dengan rancangan mereka, bahawa sesungguhnya khabar dari ALLAH yang telah ENGKAU kettahui sedang mereka perhati.  Maka adalah lebih baik bagi Engkau berwaspada untuk tidak menonjolkan diri sebagaimana ALLAH telah janjikan"


"Mereka telah menjangka sesuatu dari ANGKA-ANGKA yang telah Engkau sebut lebih dahulu.
Bahkan Allah telah mengetahui lebih dahulu dari mereka, kerana itu Allah menyuruh Engkau berbuat demikian."

"Ketahuilah tiada satu pun terlepas dari penglihatan Allah, dan Engkau harus sedar, bahawa sesungguhnya pada hari Engkau janjikan pada mereka itu (yakni sesuatu yang BENAR mengenai diri Engkau) seperti mereka telah mengetahui."

"Anak ku (tuliskan sahaja, biar mereka keliru), seketika ayah lepaskan kau melangkau WAKTU, 
ayah terlupa akan FIRMAN ALLAH dalam Al-Quran, hingga ayah tidak bisa ketemu akan kau lagi.  Ayah amat berduka cita, mendengar BERITA bahawa kau telah ditelan ARUS sewaktu kau menyeberangi lautan.  Andai berita ini BENAR ternyata FIRMAN ALLAH itu juga BENAR.  
Makanya ayah amat terasa BERSALAH."  Demikian itu petikan kata-kata akhir yang ALLAH pertaruhkan pada ENGKAU untuk mengerti."

"Lalu sesampai Engkau disana, Engkau telah Allah berikan PETUNJUK sebagaimana terjadi pada Nabi Allah Khidir.  Seraya berkata Illyas..."Ya Allah, sesungguhnya jika ini tanda-tanda yang Allah sempornakan untuk UMAT Muhamad.  Adakah umat manusia lain juga merasa sedemikian"  Lalu Allah menurunkan FIRMAN lewat satu waktu kepada Rasullah. sebelum datangnya Sikiratul Maut."

"Allah telah mengatakan kepada Engkau tentang SURAHnya.  Bahkan Allah telah menurunkan tanda-tanda untuk Engkau mengerti.  Bahawa sesumgguhnya Jibril telah terlebih awal memberitahu Mumahad akan turunnya WAHYU mengenai AKHIR ZAMAN".

"Lalu Rasullah menceritakan kepada para sahabat dan Isterinya Siti Aisah"  Ingatkan pada umat Muhamad agar mereka tidak keliru dengan sanad-sanad yang tidak SAHIH.

Jesteru yang tersebut diatas bukan lah IHLAM terakhir........akan tetapi ia adalah IHLAM yang terdahulu Allah sampaikan sebelum JUMAAT Lepas.  Akan tetapi ianya tercicir hingga Allah melindungi Aku agar jangan berhadapan dengan ALAM MAYA, sehinggalah diberbetulkan segala makna yang terkandong dari AWAL dan AKHIRnya IHLAM.

"Dan Engkau kenalah bersiap sedia, pergelokkan dunia semangkin meruncing, sedang Europa cuba mengatasi America, yang kini kelihatan telah mula lemah (terutama dari sudut Ekonomi). Sedang Arab Saudi telah disenarai Hitamkan Oleh EU.  Dan Engkau harus ingat dalam Negara Malaysia Tun Mahathir sedang merancang sesuatu ?  sedang Anwar Ibrahim hanya bergantung HARAP bahawa Tun. M akan mengkotakan jajinya.?.  Tolong jangan hebohkan dahulu, sehingga keputusan pemelihian President Indonesia berakhir......?"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan