Jumaat, 6 Mei 2016

BIARKAN, RELAKAN AKU PERGI


SUARA itu adalah teman sepanjang HAYAT
berkata senyaring dan sekuat mahuNYA
biar hati tidak berkehendak, jangan bilang NIAT
demikian ALLAH itu Maha berKUASA
hatta Aku dikatakan sebagai demikian
bahkan Aku engah tahu apa-apa
bawa kemahkamah bokti pun tiada
maka Aku hanya berharap masa mengubah segalanya
itu adalah PASTI
sebab JANJI ALLAH
namun mati pun PASTI
sebab itu AJALI
BIARKAN, RELAKAN AKU PERGI. gambar hanya HIASAN!



"khabarkan adakah mereka tahu apa yang sedang Engkau ALAMI KETIKA INI.  Tidak.  Apakah mereka telah FAHAM apa yang ENGKAU katakan mengenai SUARA. juga tidak.

Lalu sebenarnya, mereka langsung tak tahu PASTI segala-galanya,  mereka hanya membuat tekaan sesuka hati, dengan mendengar kata orang, dengan mendengar fitnah orang, dengan mengetahui sejarah hidup Engkau,  pada hal semua itu hanya sebagai sandaran yang tiada berguna."


"Maka Allah memBIARkan Engkau DIAM,  pada hal,  jika Engkau terus-menerus DIAM,
mereka akan menerima akibatnya,  Dunia akan menerima bahananya,  malah,  tiada lagi yang mereka dapati hanya perkhabaran yang menyedihkan."

"Lalu Allah mengambil Sesutu yang terbaik untuk diri Engkau, juga untuk Dunia dan Manusia (ingkar dan Kufur) dan manusia (Beriman dan beramal soleh) dan manusia tiada berpegangan,
bahawa sesungguhnya tiada yang paling BAIK bagi semua melainkan Engkau BERSEDERHANA (Yakni datang jika Allah berkehendak dan DIAM jika Allah tak izinkan)"

#DHI @DUNIA HARI INI:

Bukan kah Allah berkali-kali telah terangkan makna "DIAM" dan HARI INI Engkau dan 4 sahabat DIAM! Namun Allah terus menurunkan IHLAM dalam bentuk #DHI @DUNIA HARI INI! Apa yang manusia tahu mengenai #DHI? melainkan apabila nanti Allah turunkan tajuk "KHAS" tentang DUNIA HAR INI selepas tamat tempoh Genarasi Pertama #GPPKP Perintah Kawalan Pergerakan (18 - 31 Mac, 2020) bermula 1 - 14 April, 2020 (#GEN2PKP) jesteru itu tajuk KHAS DUNIA HARI INI hanya akan Allah IHLAMKAN tanggal 1 April, 2020.

Bilamana "KAMI" DIAM! #COVID19 semakin terasa "BAHANG" seranganNya.  Jumaat (HARI INI) 27/3/20 telah meningkat 1/2 juta orang telah disahkan #COVID19, sekali "GUS" Amerika mengambil tempat "TERATAS!!! buat kali pertama sejak #COVID19 melanda DUNIA!!!! Sahabat sailila subdullah pernah menyebut angka 100,000 (itu kepada DUNIA SELURUHNYA)! Bagaimana seandainya 100,000 itu hanya terjadi pada satu NEGARA (umpamanya AMERIKA) yang kini telah mencecah 90,000+!!! Maka ini adalah tanda MALAPETAKA BESAR akan terjadi di NEGARA TERSEBUT. PERINGATAN!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan