Jumaat, 6 Mei 2016

I AM READY...........

Today is my last day with you all.  Thank you very much.  Bye Bye.  6/5/2016. FRIDAY. but I come again today 27/5/2016 FRIDAY to say THE TRUTH , WHO AM I......?



Nama Sailila Subdullah hanya lah pinjaman pada JASAD (ZAHIR)
Nama,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,? Allah tak IZIN adalah ROHANIAH
Sepatutnya Aku tidak diminta berurusan dalam DUNIA MAYA.......sebaiknya pada DUNIA NYATA.

Maka, sebaik bermula hari dan saat ini.  Tiada lagi ungkapan CINTA (JODOH) hanya cuma ungkapan CINTA (dalam erti kehidupan).  Borak tentang CINTA (JODOH) tertutup rapat.
Perjuangan menjalankan PERINTAH ALLAH itu lebih AFDAL.

Sebagai manusia, kita lah bertanggong jawab pada semua kehidupan (Haiwan, beburung, tumbuhan dan apa sahaja dimuka BUMI ini)  Seandainya Para Pemimpin kita tidak mahu PERDULI, maka kita boleh BERSATU menentang, sebab jika tidak,  kita akan terjebak dengan segala MUSIBAH melanda BUMI.  Jesteru pendekatan AGAMA (tak kira apa Agama) amat diperlukan.  Lantaran Agama adalah satu-satunya penyelamat dan bisa menyatukan kita dalam mencari KEAMANAN dan KEDAMAIAN

Kenapa kita harus bermusuhan kerana AGAMA, sedang kita BEBAS membuat pilihan.  Andai timbul perbedzaan, jangan dibawa sebagai SENGKETA.  Manusia yang suka bersengketa....hanya sebenarnya hal PERIBADI sahaja, tiada kaitan dengan AGAMA, jika berlaku, mereka hanya berTOPENGkan Agama.  Oleh itu, mengapa kita terlalu sangat menjadi HEBAT, sedang kita juga bisa SAKIT dan MATI.  Penyakit bila=bila masa bisa datang menyerang kita tanpa memberi tahu.

Allah.  Apabila murka, hanya dalam tidak sampai sesaat bisa menurunkan VAIRUS pembawa
PENYAKIT.  Sama ada kita percaya atau tidak.  Kita akan tunggu dan lihat.  Andai kita masih mengamalkan SIKAP tidak bertanggong jawab.

NOW I AM READY TO START MY DUTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan