Sabtu, 22 November 2014

Alip Lam MIM

Alip Lam MIM hanya Allah yang tahu akan maksudnya Al-Quran Surah.............????? SUARA......Ya Allah tunjukkan kebesaran Mu.  Mempunyai 12 bentuk bunyi yang setiap satu bunyi mempunyai 70,000 spiritual power yang boleh menghantar mesej selaju satu dot. gambar hanya hiasan?


 Boleh diguna pakai untuk keggunaan radar atau satelit mengikut kekuatan bunyi yang diguna pakai.

Dalam ilmu tasawuf IA dipanggil  QADAK dan QADAR......demikianlah situasi masa kini.

THE POWER OF ALLAH (CONCERN)

K>>>>>>KIAMAT (sebahagian orang tidak percaya......tidak apa...?)
U>>>>>>UZUR (tiada rahmat dan berkat  ALLAH turunkan atau mengurangkan)
A>>>>>>AZAB (termasuk semua bencana ALAM seperti GEMPABUMI dan lain-lain)
S>>>>>>SAKIT(menurunkan segala macam penyakit kepada manusia, haiwan, tumbuh-
                tumbuhan dan lain-lain hingga mendatangkan SEKSA)
A>>>>>>AJAL (segala macam bentuk kejadian yang merangut nyawa manusia)

Finally........you all can"t do nothing ......!!!!! that the sound of alip lam mim......that given the
power of spiritual in your technology power by using energy of light and AIR.

Maksudnya yang demikian termasuk dalam gelombang tekanan AIR (udara dan air)....hingga mendatangkan banjir atau tanah runtuh.......mungkin juga kesejukkan teramat sangat (ribut salji)
atau juga keadaan cuaca tidak menentu.  Gelombang atau (wave gravity) ada hubungkaitnya dengan
HUMAN TECHNOLOGY AGAINST THE POWER OF ALLAH......yang menghasilkan perlanggaran PLANET yang mengelilingi BUMI hingga mencetuskan ketidak seimbang waktu (SAAT) melalui pergerakan (pancaran) cahaya........that the knowledge of SUARA (VOICE) CONTENT FIRMAN OF ALLAH).......so far as I already mention last time......are almost true.

Qadak dan Qadar adalah Rukun Iman yang kelima sebelum KIAMAT......maka datanglah Qadak
dan Qasar sebelum datangnya Kiamat.  Bila orang-orang yang beriman dan berilmu akan menerima mesej Qadak dan Qadar..........??? kalau tidak dijadikan tanda-tanya pun boleh.

"BERKATA ALLAH, sesungguhnya Alip Lam Mim itu, tidak mempunayi maksud yang sama pada permulaan setiap SURAH yang ALLAH sediakan bagi kamu (hai manusia), agar kamu mengetahui dan meneruskan seluruh SURAH membacanya moga kamu dapat petunjuk."

'Khabarkan kepada manusia, kenapa selama ini mereka tak pernah tahu akan TAJUK ini, maka selepas apa yang melanda DUNIA, mereka seperti tidak percaya kepada Khalifah, malah ada mengatakan Khilafah.".

Khabarkan kepada manusia dan dunia mengenai "ALAMIN" adalah berupa Alip Lam Mim, pantas kedua Al-Mahdi ALM (Alip Lam Mim) lalu yang ketuka ALM (Aku Lah Mahadi) makanya siapa itu AKU (jesteru bukan pula Khalifah mahu pun penulis).  Lalu siapa mahu mengaku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan