Ahad, 2 November 2014

SMS DARI TUAN GUNUNG

Saudara ku di bawah sana......baca baik-baik SMS ku ini.....walupun saudara rasa tidak baik, maklum saja lah cuaca di sini teramat sejuk.......aku tahu saudara di bawah sana kepanasan....tidak apa........ada letrik ada kipas........jangan saudara kena kipas....sudahlah.

Maka bermuzakarah lah para wali-wali itu......seraya berkata kepada Tuan Gunung:  Kepada seluruh Rakyat Jelata di bawah sana......mulai hari ini.....Rakyat Jelata kena jaga-jaga....kerana hujan ribut berserta angin kencang akan melanda......tak kira Barat,,,,Timur....Utara.....Selatan dan dimana-mana sahaja.


 Ia pasti akan datang......walaupun ilmu falak kata tidak datang......tapi kalau ALLAH kata datang......pasti datang juga........tanpa diundang atau dijangka......samada seperti gempa bumi atau
lain-lain malapetaka.....ALLAH punya kuasa.

Tuan Gunung hanya beritahu rakyat jelata agar berjaga-jaga dan siap siaga,  Ini bukan buat cerita...
tapi dengar para wali bercerita,,,,,,harap tidak......tapi ingat jangan lupa......dalam 1 tahun ada 12 bulan
dalam 1 bulan ada 30 hari.....dalam 1 hari ada 12 jam.....dalam 1 jam ada 60 minit.....dalam 1 minit ada 60 saat.....dalam 1 saat ada berapa DOT?.....tidak tahu tanya ahli falak.....dia banyak tahu..........
beri.....tahulah......

Tuan Gunung dengar cakap para wali bahawa semua ini tidak dapat dielakan kerana ALLAH telah murka dergan tabiat manusia hari ini tidak ingat lagi sama ALLAH.......manusia hari ini anggap dunia ini macam syurga sudah.....mereka berlumba-lumba kerana DUNIA.

Itu lah tulisan terakhir dari penulis dalam lawatan nya ke GUNUNG......penulis cakap lagi.....
bahawa minggu depan penulis akan pergi ke LEMBAH DANUM........kerana dengar cerita para
wali......bahawa bangsa-bangsa JIN akan berkumpul di sana minggu hadapan.......apa urusan mereka
tidak tahu.......ikuti lah CERITA LEMBAH DANUM........minggu hadapan.  jam 21.00 (AHAD) waktu Malaysia bersamaan 0211......2014.

LEMBAH DANUM........dalam perjalanan di antara LAHAD DATU dengan TAWAU........untuk makluman pembaca sahaja,,,,,,,terima kasih........mengikut cerita orang tua-tua kawasan ini dianggap
teramat keras........betul atau tidak........kita tengok apa ada disebalik cerita ini.

Peristiwa TANDUO memungkinkan terlalu banyak fakta SULIT yang akan dibincangkan nanti apa bila persidangan PARA JIN berlaku di LEMBAH DANUM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan