Isnin, 17 November 2014

ISLAM DAN IMAM MADHI

Kenapa OIC dianggap GAGAL membantu masalah dalaman Negara dan Umat Muslim seluruh dunia?  Pesidangan OIC baharu-bahru ini di Jeddah, Arab Saudi menemui jalan buntu membantu Rakyat Palestine mendepani Perang Hamas/Israel yang kini memasuki hari 159? Antara penyebabnya wajah dua orang (dalam gambar) bawah>>>>> Penyokong Kuat Benyamin Netanyahu, sambil berkata, "bahawa saya menyerang Rafah atas sokongan dari beberapa Negara Arab" (ada 9 buah Negara Arab memihak kepada Israel menyerang Rafah).


Adakah tajuk ini berkaitan dengan kisah "7 MALAM BERSAMA<>MU"?
ISLAM DAN MUNCUL (BANGKIT) NYA IMAM MADHI




I........INDONESIA
S........SYRIA
L,,,,,,,LIBYA
A.......ARAB SAUDI
M.......MALAYSIA

LIMA BUAH NEGARA INI BAKAL BANGKITNYA IMAM AL-MADHI (MAHADI)

INDONESIA:.......merupakan sebuah NEGARA ISLAM  disenaraikan antara penduduk paling
ramai di dunia....disamping CINA dan INDIA.  Kebangkitan Mahadi mungkin juga berada di bumi
Indonesia.. kerana Indonesia adalah merupakan tempat mula bertapak ISLAM di bumi ASIA TENGGARA  Dalam ASEAN ....Indonesia merupakan negara yang bebas dalam bentuk pengamalan beragama:  semua jenis mazhab bebas diamalkan di INDONESIA.

SYRIA.........sebuah negara ISLAM yang bergolak.....namun dari segi hakikatnya NEGARA SYRIA
amat berpontesi bakal bangkitnya IMAM AL-MAHADI....kerana ibu Negara Syria dari pada awal sejarah memangnya disebut-sebut bakal melahirkan seorang pemimpin Islam pada akhir zaman.

LIBYA..........selepas Iraq yang di pimpin Saddam Hussien dalam keadaan kucar-kacir.....seluruh bumi Barat memandang Libya sebagai satu lagi ancaman bagi mereka.  Kerana Negara Barat yakin
akan muncul seorang pemimpin Islam akhir zaman di Negara Libya.  Maka jadilah Negara Libya dalam kacau-bilau angkara agenda Negara Barat......sama seperti Negara Syria.

ARAB  SAUDI......Negara Arab Saudi telah menjadi mangsa Barat awal-awal lagi.....kerana Barat
yakin di sinilah sebenarnya kebangkitan IMAM AL-MAHADI.  Namun hingga kini tiada tanda-tanda
yang mereka perolehi.

MALAYSIA..........Disamping INDONESIA yang berjiran dengan MALAYSIA....dan kebanyakan
Rakyat Malaysia berketurunan darah Indonesia.  Barat mula mencari helah untuk melihat Negara Malaysia lebih dekat.  Akirnya mereka berjaya sehingga President America BARAK OBAMA BERJAYA MELAWAT MALAYSIA selepas tragedi MH370 & MH17  yang menghasilkan kerjasama
America....Australia....Malaysia.......dan mungkin Cina juga.




Demikianlah cerita ISLAM dan IMAM AL-MAHADI......selagi Barat tidak dapat menemui jawapan
tentang kebangkitan Al-MAHADI selagi itu Negara Islam dalam keadaan kacau-bilau,

#DHINI FASA SATU:

Tunggu & Lihat: Allah jualah Yang Maha Penentu lagi Maha Bijaksana!!! Cuma manusia perlu ketahui bahawa hari ini Dunia diSerang #COVID 19 seumpama keluarnya Yajuj dan Majuj selepas ROBOHNYA TEMBOK PEMBATASAN!!!!! Al-Quran (21:96) & (18:99)`!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan