Isnin, 17 November 2014

SUARA DAN AL-MAHADI

SUARA;..........adalah Qalam Allah yang akan menyampaikan hujah-hujah yang membantu Al-Mahdi dalam menerangkan erti kebenaran yang mengelirukan manusia pada saat tibanya #akhirzaman.

AL-MAHDI.......merupakan sebuah ROH yang memberi kuatan pada seseorang yang terpilih oleh Allah bagi membantu Umat Islam pada akhir zaman.

                                      (gambar sekadar Hiasan)

Al-Mahdi mempunyai bunyi SUARA yang GARANG dan KUAT, walaupun tanpa mic!!! Sesuatu yang SULIT ditiru oleh sesiapa pun yang cuba mengaku sebagai Al-Mahdi.

Apa bila Allah memasukan roh mahadi pada seorang hamba Allah yang terpilih. (atas kehendak Allah) pada suatu malam........lalu SUARA (kalam Allah) itu akan turut sama......hinggakan apabila tubuh (jasad) tadi bangun lalu menyedari dirinya bukan lagi seperti hari-hari kelmarin.  Namun atas kebesaran Allah jasad tadi hanya terasa perbedzaanya oleh yang empunya.  Tapi pada pandangan
umum ianya tiada sebarang perubahan.

Sebab itu siapa pun tidak menyedari bahawa dia adalah Al.Mahadi.  Hanya apabila suatu hari mahadi
menggunakan kelebihan dalam diri ketika berlaku darurat.  Pada ketika itu Al-Mahadi mengangkat
tangan kanannya seraya berkata "YA ALLAH TUNJUKKAN KEBESARAN MU".....hanya itu sahaja suara kedengaran keluar dari mulutnya. Lalu datang lah angin ribut berserta petir sambong-menyambong membuat musuh-musuh Allah ketakutan.

Sejak peristewa itu baru lah orang menyedari bahawa dialah Al-Mahadi.  Pada saat yang sedemikian SUARA Al.Mahadi memang luar biasa.......Suaranya bagai satu gelombang pantulan kuasa udara.

SUARA itu kalam Alah yang mempunyai semangat bagi membendungkan bisikan dajjal yang
membuat orang-orang beriman lemah dan tak berdaya.  Sebab itu penulis menyeru kepada kalian harus beriman.......bukan asyik menunggu Al-Mahadi tapi tiada beriman.  Dajjal amat kuat dan terlalu
kuat.  Bisikan dajjal mampu menewaskan manusia hanya dalam sesaat......kecuali orang-orang yang beriman dajjal mengambil masa dalam 10 minit......ingat dajjal bukan menggunakan minit atau saat untuk menewaskan manusia dengan bisikannya.......dajjal menggunakan DOT....(1 saat ada 60 hingga 100 dot) bergantung dengan pergerakan angin.  BARAT....TIMUR....SELATAN....UTARA.

Ada empat penjuru ALAM bagi dajjal menggunakan kuasa mengawal pergerakan bumi.  Sebab itu dajjal bukan sebarangan makhluk,  Belum lagi kekuatan yajuj dan majuj yang membantu dajjal mengoncang dunia.   Sebab itu jangan lah manusia berasa senang hati kalau tiada isi badan (orang tua bilang).  SUARA masih bersama penulis......maka selagi itu mungkin penulis mampu menulis....jika tidak mungkin penulis juga akan berhenti menulis dalam blog ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan