Rabu, 26 November 2014

TIADA TAJUK SIRI 1.......?

Penulis pernah menyatakan dalam TIADA TAJUK tentang bisikkan Dajjal yang mungkin tidak diyakini telah berlaku. Sebaik Negara IRAQ telah ditawan, di mana Iraq adalah bumi kelahiran kaum ANBIA.  Dajjal sebenarnya telah lahir dalam jiwa manusia yang bergelar BOSS di bumi barat. Hingga hari ini disebalik tabir agenda BOSS tetap bergelora dikalangan para pengikutnya yang tidak senang dengan kebangkitan ISLAM. Mereka merosakkan Masjid....mereka sering menganggu umat Islam supaya tidak senang beribadah kepada ALLAH.


DAN KINI MEREKA telah dapat mengesan akan kebangkitan seorang pejuang ISLAM yang bakal
mengoncangkan dunia (BARAT).  Malaysia adalah negara yang dalam agenda mereka.....mesti disyaki dan mereka sengaja berlakon menjadikan Malaysia sebagai Negara Contoh untuk negara-negara Islam yang lain.

Awal-awal lagi mereka telah mendapati bahawa bumi Malaysia akan melahirkan seorang pejuang ISLAM pada akhir zaman.  Sebab itu mereka sentiasa meminta agar Kerajaan Malaysia membendung
setiap kegiatan Rakyatnya apabila melibatkan kumpulan keagamaan.  Negara-negara Islam yang lain
begitu aktif memerangi agenda mereka.....namun bagi Malaysia ia hanya sebagai tempat bernaungnya
mereka untuk menarik perhatian....... agar Negara-Negara Islam lain mencontohi Malaysia.

Kekuatan dan suara Malaysia dari zaman Empayar Mahathir hingga ke hari ini masih teguh tanpa dapat digugat.  Namun peristiwa nahas MH370 dan MH17 sudah nampak sedikit longgar.  Sebab itu Mahathir yang pengaruhnya masih kuat hingga ke hari ini.....amat tidak senang situasi yang berlaku
dalam negara.  Penulis telah pun mengemukakan hujah ini pada tajuk-tajuk lepas.  Sebagaimana penulis mengatakan.....selepas Empayar Mahathir berundur.....mereka telah pun membuat perancangan yang akan mengakibatkan negara Malaysia hancur.........setidak-tidak pun kacau-bilau.

Apabila semua ini berlaku.....Maka pemimpin akhir zaman itu akan muncul (bangkit)........cukup!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan