Sabtu, 15 November 2014

RINTIHAN TERAKHIR

Penulis dalam keadaan serba-salah, apa bila pada suatu ketika (penulis tidak mahu menyentuh akan tahunya) sebaik penulis melihat ke awan (bahasa tempatan...langit) mata penulis seakan terpancar oleh sesuatu cahaya yang luar biasa.......(pada hemat penulis seperti cahaya pemancar)


Sejak hari itu fikiran penulis banyak menjangkau ke dunia barat.....(benci pada barat).....terutama negara-negara yang memegang kuasa VETO..... jiwa penulis dalam keadaan ketakutan.....kerana penulis melihat kehancuran NEGARA-NEGARA ISLAM.

Penulis mengalami masalah ini sebaik MEASAT 1 dilancarkan.  Setiap malam penulis seperti berhubung melalui satelit dengan mendengar perbualan kuasa-kuasa besar (maaf segala perbualan dalam kawalan keselamatan negara).....penulis melahirkan perasaan ini....kerana penulis amat bimbang dengan diri penulis ketika ini...?

Penulis rasa serba-salah kerana tiada tempat bagi penulis mengadu.....melainkan menceritakan dalam blog ini......kerana penulis takut satu hari nanti.........................? maaf pengisian tidak dapat ditulis kerana SUARA mengawal diri penulis.

Penulis memohon izin menulis sepatah-dua...............untuk merungkaikan masalah yang menjadi tekanan pada diri penulis........kerana SUARA itu berkata semua ini terjadi angkara perbuatan ilmu moden yang dibina oleh manusia.(ilmu sains dan teknologi)......dan SUARA ini hanya sekadar membantu hamba untuk mengimbangi bencana ciptaan manusia.

Penulis melihat cukup jelas melalui skrin alam ghaib......hampir dua minggu berlalu.....semua yang penulis lihat dalam skrin itu ternyata benar-benar berlaku.

Surat dari gunung........sekali lagi hamba ingatkan agar para pembaca mengambil perhatian sedaya yang mungkin.......hanya itu yang mampu penulis lakukan.......kerana penulis juga dalam tekanan
oleh keadaan sekeliling........tanda-tanda yang di tunjukan didepan mata penulis.......banyak sudah telah menjadi kenyataan..........UNTUK MAKLUMAN........PENULIS SUDAH HAMPIR 15 TAHUN TIDAK TIDUR.

jangan pandang serius................................harap faham.
jangan tak pandangn terus
terus pandang dengan harap...................enter close dot 1 dot point passbyenter1enter2014missallah

1 ulasan:

  1. Penceritaan sebagai Khalifah bermula disini dan ianya berterusan apabila MEASAT 1 & 2 dilancarkan pada tahun 1996 sedang pada tahun 1990 Khalifah di ISRA pada satu malam diperlihatkan mengenai dunia tahun 2000 - 2050 apa akan berlaku (terjadi).

    BalasPadam