Ahad, 28 Disember 2014

ingat AIR dua dalam satu

FIKIRKAN APA YANG TELAH BERLAKU....INGAT APA YANG BELUM BERLAKU.............(MANSOR)


Yang bermakud.........Bermulanya cerita mengenai AIR, hingga melibatkan banjr BESAR melanda bumi Semananjung.  Kini pula AIR kekeringan di bumi Semananjung.  Kenyataan Mansor ini telah mendahului peristiwa.  Kerana kenyataan ini dibuat pada 28/12/2014.

Apa yang belum berlaku termasuk juga tempat sebelum cerita ini dalam kekeringan, dan pada sepanjang tahun 2016 banyak tempat yang kekeringan menjadi KeBANJIRAN AIR.  Termasuk juga yang melibatkan kemalangan UDARA yang kerap berlaku.  (AIR UDARA).  Mengapa cerita ini ku tulis semula pada hari ini 16/4/2016, sebagai menyatakan setiap tulisan sepanjang tahun 2014 banyak berlaku pada 2016 kini.  Demikian juga setiap tulisan sepanjang tahun 2015, banyak berlaku pada tahun 2016.  Bermaksud, tulisan ini mendahului KEJADIAN.  Namun tiada yang ambil PERDULI.

Maka tulisan 2016 akan PASTI ada ceritanya sama ada pada penghujung tahun atau sepanjang tahun 2017........sebab cerita mengenai AIR akan beralih arah.  Sebab itu AKU sering mengata dan menyebut berkali-kali mengenai AIR, LIAR dan JAM.  Lantaran ketiga-tiga perkara ini bisa mengoncang DUNIA

Pada ketika tajuk ini di TULIS tiada yang ambil PERHATIAN........INGAT banyak lagi perkara yang melibatkan tajuk ini akan PASTI berlaku nanti.  PERHATIAN sebenarnya manusia harus SEGERA
mengubah SIKAP

1 ulasan:

  1. Khalifah telah nyatakan pada tajuk "AIR TWO IN ONE", jelasa kalian hanya fikir AIR (water) lalu bagimana sih, jika berlaku kemarau atau kekeringan, apa itu Panas, lalu kalian mahukan AIR (water) bahkan Air (Udara) akan menjadi JEREBU. Apakah kalian itu tahu ? apakah tanda-tandanya ?

    BalasPadam