Selasa, 30 Disember 2014

POSTING TERAKHIR 150

Menjelang esok tepat 12,00 tengah malam:



mungkin kita hanya akan betemu di dunia nyata dalam
kontek yang SEBENARNYA....dan pada waktu itu, saudara-saudara akan mengenali saya, sebagaimana diri saya sebenar......itupun jika diizinkan Allah kita bisa bersua.  Sebagai pesanan terakhir....."saudaraku, sebagaimana diriku itulah aku, jika ada perkataanku terlanjur, itu bukanlah sesuatu yang mustahil, kerana Allah itu Maha Berkuasa.  Pernah aku bilang dengan kalian bahawa musuh Allah sebenarnya, hanya menunggu masa untuk menyerang kita, sedang kita tidak pernah bersedia ,malah kita sering bersengketa.  Kita bersengketa kerana tipudaya mereka, namun kita tidak sedikitpun menyedarinya."

"jika sebelum ini aku menyebut pada tahun 2015 tiga buah Negara Islam dalam Delima, namun
pada hari ini sebelum aku mengundur diri, sekali lagi aku menyatakan, bahawa mengikut sahabatku
Mansor ianya telah menjadi tujuh buah.  Jesteru itu bangkitlah AL-MAHDI."  Assalam mualaikum
warahmat tulahi wah barkatu.

"Allah khabarkan pada mereka IHLAM ini pada TARIKH dimana Allah menetapkan pada ENGKAU untuk berUNDUR (yakni tidak lagi berurusan dengan Dunia Maya) selepas dua musim (yakni akan berkahir pada Tarikh yang sama tahun 2016) dimana pada ketika itu Negara Islam dalam SENGKETA SERIUS telah menjadi TUJUH BUAH NEGARA."

"Hari ini bahkan hari hari seterusnya, Engkau diKAWAL KETAT setiap perGERAKan Engkau, lantaran Allah Tidak mahu Engkau berhadapan dengan kerena manusia.  Telah banyak Allah TURUNkan IHLAM pada ENGKAU, namun Allah sama sekali tidak lagi mengizinkan pada ENGKAU menceritakan SEMUANYA, kecuali mengulangi IHLAM-IHLAM lama yang juga mempunyai maksud apa yang sedang berlaku pada DUNIA setiapa hari."

#PHASE2 DUNIA HARI INI:

Maka disini sabagai BUKTI UTAMA bahawa kehadiran Engkau pada DUNIA HARI INI sekadar memberi penerangan lebih JELAS akan semua IHLAM ALLAH pada setiap tajuk yang telah ditulis dalam blog ini mengikut mana-mana yang "AFDAL".  Demikian manusia sedikit pun tidak mengetahui apakah RENCANA ALLAH sebenarnya yang dikisahkan dalam Blog ini segalanya cuma PERINGATAN!!! kepada manusia mengenai #Akhirzaman!

Maka Allah memilih masa selepas 12:00 tengah malam…….mengikut suasana di ALAM GHAIB!!! yang manusia tidak sedari!?  Lalu Allah menamakan tajuk ini sebagai "POSTING TERAKHIR 150" adalah kerana memasuki FASA KEDUA dalam kisah DUNIA HARI INI!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan